Cuntpunch.

Igår gjorde jag något som inte hör till vanligheten, jag gav en tjej en rak höger. De som känner mig vet att jag otroligt sällen slåss, men slår någon mig är jag inte den som inte slår tillbaka vare sig det är en tjej eller kille och så va fallet igår. Alla som nångång har festat med Mirriam vet att hon är ganska våldsam av sig och igår på festen så fick jag ett slag mitt i bröstet från ingenstans så jag tappade luften, sjönk ihop på marken för nån sekund då jag inte riktigt hängde me på vad som hände. Som svar fick Mirriam en rak höger mitt i skrevet, inte nån liten knäpp utan tog i för kung och fosterland. Tror hon fick lite ondare än vad jag fick men hon förtjänade det allt. Efteråt tackade hon mig till och me för att jag va den enda killen som vågade göra motstånd, men det är klart att man slår tillbaka, man ska aldrig öppna upp för mycket för en brud, de ska veta sin plats.

En jävligt rolig kväll igår, men mindre roligt att jag tappat bort en grej som krånglar till min tillvaro rätt rejält dock, får se hur jag ska lösa detta på bästa sätt, förhoppnigsvis så kommer det att lösa sig och mina borttappade grejer kommer fram, men man vet aldrig  =/


Dagens citat:

Mita Hugdahl är också noga med att poängtera att det är kvinnans eget ansvar att se till att hon njuter under sex.

Den bördan kan aldrig läggas på mannen, säger hon.

 

.


Kommentarer
Postat av: Mirre

roligaste av allt är dock att jag inte ens minns det >.<



Jag som till och med frågade Jonas igår om jag slogs nått? och han svarade "inte mig iallafall",

jag som var så stolt att jag inte slogs när jag var full för en gång skull... så fel man kan ha :P

2010-01-10 @ 12:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0