Gästbloggare, varning utfärdas!!!

Idag kommer min första gästbloggare att göra ett inlägg, jag har inte tid då jag ska iväg och tenta och sen måste plugga ikväll. Jag tänkte utfärda en liten varning då jag har en svag känsla av att de kan komma upp bilder me lite stötande material. Det är nog mest vegetarianer och kräsmagna som varningen är riktad till, jag säger inte mer nu så får vi se vad som händer med bloggen idag.


Dagens citat (ifall min gästbloggare inte fattar att hon ska fixa ett citat med):

"När en dörr stängs öppnas en ny för oss, men vi står ofta och tittar så länge och ångerfullt på den stängda dörren att vi går miste om den som nyss öppnats för oss"
//Alexander Graham Bel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0