Hem till lägenheten för sista gången :(

Idag är sista gången jag åker hem och hälsar på mina päron i deras lägenhet, det är nämnligen i full fart med flytt just nu. En lite mindre lägenhet, av nån anledning tyckte de inte att de behövde en 6a på 3 personer. Men ska bli kul att se den nya lyan och jag får väl säkerligen konka möbler och skit hela kvällen när jag kommer hem.

Som vanligt när man ska hem så är de ju snö i skåne och alla vet ju att 5 cm snö i skåne betyder kaos, även om det ska ha beröm för att de faktiskt plogar nu, så tågen är försenade men förhoppnigsvis inte mitt. Blir X2000 hela vägen till GBG, har ju lyckats får biljetter för 190 kr T.o.R hela vägen hem, sjukt billigt.

Ska försöka få in 1-2 gästbloggare nu när jag är borta, om ni är sugna får ni höra av er, annars står bloggen still fram till fredag.

Nu när vi ska till sälen får det bli ett skidcitat.

Dagens Citat.
"Hä löns int´ förklar´ för den som int´ begrip."
//Ingemar Stenmark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0