I had a dream.

Innan jag snabbt förklarar vad jag drömde inatt vill jag bara säga att jag redan vet att jag är lite knäpp ibland.

Som alla vet är min säng ett hett ämne hos mig just nu så det va inte så förvånande att jag faktiskt drömde om min säng, MEN att jag va ute och åkte skateboard med den va lite förvånande faktiskt. Vi va ute och gick i Vargön sängen (?) och jag för att jag inte kunde sova. Det va för övrigt mitt på dagen och jag får för mig att jag vill ner till Hilldings-Kiosk och köpa lite godis. Så vad gör man när man är ute med sin Longboard och sin 120 säng, jo jag åker inte skateboard till kiosken utan jag tar och lägger mig på sängen och tar och puttar ifrån med benen. Vid detta läget är jag vid Vargöns kyrka och ni som har någorlunda koll på stället vet att det lutar nästan hela vägen fram till kiosken. Så jag glider ner på sängen ända till kiosken. Väl framme så ställer jag mig upp och i full fart kommer Lillen (Fråga mig inte va han gör i min dröm) på min skateboard då jag tydligen bett honom köra ner den till mig. Just som han åker förbi mig sätter jag foten på skateboarden så den stannar och han flyger iväg och slår sig, blir sur och säger på engelska (?) att jag kan behålla brädan.

Märker sen att jag inte har några pengar med mig så ska promenera bort till Satan som bor i närheten, men märker att jag inte har nån mobil med mig, den ligger hemma men jag börjar ändå gå. Sen ringer kl och jag vaknar.



Ganska underhållande dröm, men lite udda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0