Mono tar över

Gästbloggar nr.2
Oscar har alltså dragit till sälen och har då gjort misstaget att lämna över bloggen till mig. Eftersom att den tidigare gästbloggaren fick kritik för att inte presenterat sig så ska jag börja med att göra just detta.

Jag heter alltså Jonas "Mono" Svensson, även numeara kallad "intim med alla" (ett smeknamn som jag inte tycker att jag förtjänar). Precis som Oscar så kommer jag från "the big city of" Vargön och är 23 vårar gammal. Även jag har i år flyttat ner till Lund för att plugga till civilingenjör, dock pluggar jag på den lite finare linjen infocom!

Data-tjej bankett
Ja för att då börja blogg så ska jag lite snabbt berätta om mina nattliga äventyr, var på något så fint som en bankett igår. Vilket betyde att det var dags att dra fram den gammla kostymen igen! upptäckte dock att den inte riktigt var så fin som den engång var. Jag hade nämligen bara hängt in den i karderoben efter senste "finsittnigen"
så upptäckte att skojrtan inte var vad brukar kalla ren ... men efter att ha handtvättat denna så blev det ändå duglig.

Sjävla banketten blev en mycket trevlig tillställning med godmat och dryck, och även för en gång skull fler damer än herrar. Natten avslutades i alla fall med en långprommenad i en inte allt för varm kostym.


Filmklippning
Idag ska vi försköka bli lite seriös och klippa lite film inför nästa års nollning. Ska bli riktigt kul att leka med, dock är det väldigt mycket hysand runt alltihop och kan  tyvärr  inte berätta vad filmen handlar om(skulle jag få för mig att göra detta skulle jag antagligen bli av med mina möjligheter att vi framtiden reproducera mig ...) men ska tvinga Oscar att lägga den senare.

Dagens citat
:
"Det enda som kan göra drömmen omöjlig är rädslan för att misslyckas." - Paulo Coelho


Kommentarer
Postat av: oscar

Nice mono. :)

Sitter i sälen nu, bastun är snart varm, ölen i magen och några i hinken med snö, nu är vi på topp :D liten mindre huvudvärk men de tar alkoholen bort.

2010-01-31 @ 18:51:10
URL: http://clay.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det här gjorde du ju riktigt bra Mono, du borde kanske ta över! :D

2010-02-01 @ 11:19:54
URL: http://hannooh.blogg.se/
Postat av: oscar

Hanna nu sjka du bara ta och hålla käften Hanna. Och vart är ditt inlägg? Jag ser inget från dig på bloggen ;D

2010-02-01 @ 18:56:45
URL: http://clay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0