Näsblod och för lite sömn

Näsblod
Vaknade helt död imorse verkligen, jag måste försöka vrida tillbaka dygnet nu detta går inte längre. Klev in i duschen och stod/satt där ett bra tag, nått av det skönaste som finns på morgonen, kan komma på några saker som är bättre men en lång varm dusch är underskattat. När jag väl skulle torka mig märkte jag att det va lite blod på handduken och såg senare att jag blödde lite näsblod. Kroppens egna lilla sätt att säga "Nu sover du allt för lite pöjk" och min kropp har helt rätt. Dags att göra nått åt det, för vem vill vara trött i Sälen? ;)

Drömmar
Det enda possetiva med att jag sover så lite som jag gör är att jag drömmer mer och drömmer framför allt sjukare saker. Inatt var jag mitt inne i ett krig men inte vilket krig som helst utan ett krig fullt med robotar och konstiga maskiner. Min kompis som jag va där med blev skjuten och jag blev gripen av en stor järnarm, lyckades ta mig loss men gav sen upp då jag hamnade i ett trängt hörn och lät roboten börja skjuta på mig. Som tur va så stormades rummet av massa robotar i stil med dessa:



Så jag blev räddad och drömmen slutade väl hyffsat lyckligt iaf men som vanligt vaknade jag för tidigt och hade velat drömma klart, men så är det ju alltid.

Dagens citat:
sprit är som förälskelse, det enda det gör är att skjuta upp problemen och i vissa fall kan man bli beroende
//Mono

Kommentarer
Postat av: Mono

oj känner mig stolt över att få vara dagens citat =P

2010-01-26 @ 16:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0