Programering of hell.

Skolarbete.
Sitter än en gång i skolan och programerar. Men denna gången går det betydligt bättre, har fått lite hjälp på traven och börjar faktiskt fatta riktigt bra vad jag håller på med nu. Borde vara klar om en 20-30 min, då blir det hem till att cykla hem i snöstormen vi har här nere i Lund. Sen ska jag nog gå bort till Netto och köpa lite mjölk och sitta med varm choklad hela kvällen, kanske räkna ett och annat tal i matten så man kommer ikapp lite.

Sälen - T minus 5 days.
Märks att det närmar sig nu, ringer satan och johanna dagligen kollar efter uppdateringar. Satan köpte sig för övrigt ett par redigt snygga googles igår med, så nu blir de åka av. Mina bandanas har kommit och det klär en verkligen. Snön öser ner i Lund och således även i stora delar av Sverige, så vi kan nog vänta oss lite puder kanske. Men jag hoppas verkligen inte det snöar på vägen upp bara för det är lite segt att köra bil i snöstorm :(

Drömmer i stort sett varje natt om skidåkning nu och det rycker verkligen i benen när man vaknar, man vill bara hoppa i understället, slänga på sig ryggskyddet, några tröjor (ingen klumpig jacka), hjälm och googles. Sedan full fart ut i backen för att sedan komma hem till en varm bastu och kalla öl. LIVING THE DREAM...
Ska föreslå en videoblogg även denna resan, men vi får väl se vad vi lyckas få ihop.

Dagens citat:
Lyckan är lik en parfym; vi kan inte stänka den på en annan utan att ett par droppar faller på oss själva.


.

Kommentarer
Postat av: sofia

känner igen känslan där!



sv: ha har också vart i BG innan och det är awesome. haha dom backarna klarar man av om man kan genvägarna (dvs hissen i parkeringshuset och hissen i salzburgerhof :D )

2010-01-28 @ 15:32:17
URL: http://iheartskiing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0