Projekt.

Projekt
Har börjat med ett projekt i skolan nu i elektroniken, så jag, Kristina, Jocke, André och Marcus har idag under lunchen suttit och spawnat på vad vi skulle göra för något och kom efter mycket om och men fram till att vi ska göra en solcellsdriven USB-laddare. Det verkar inte överdrivet krågnligt men man vet aldrig. Men gruppen är riktigt härlig, lite tråkigt bara att Kristina sen ska byta program och Marcus kanske kommer in på Ljungbyheds flyglinje, han har gjort alla tester nu och va hos psykologen för några dagar sen, jävligt kul för honom men tråkigt att mista bra klasskamrater. :/

Paket på posten???

Börjar bli lite irriterad på att Shock inte har skickat mina grejer som jag beställt heller, jag måste få mina grejer innan sälen och det vore ju trevligt om Plupp får sin födelsedagspresent närhon fyller år med :p men det ger sig nog, den som vätnar på nått gott. Annars får jag klagar på hennes mamma då hon faktiskt jobbar på posten, med just paket. Hade saker och ting vart anorlunda nu så hade det även legat en Diabolo på posten, men saker är som det är istället, man gör sina val...

Kommentarer
Postat av: Niclas

Såhär gör man.



http://www.youtube.com/watch?v=f1MMFkwdxHw

2010-01-20 @ 18:15:09
URL: http://aforanka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0