Robinson goes XXX

Kikade på Robinson igår kväll me Plupp en sväng, inte direkt nått jag brukar följa men det är ändå ganska underhållande. Vi kom in mitt i programmet och såg tills det va slut. Sen idag läste jag på Aftonbladet att Suzanna hade flashat brösten i TV nått som vi, till min stora besvikelse, hade missat helt. Vi fick bara se en massa nakna mansrövar men det va väl varken jag eller Plupp speciellt glada över. Det va tydligen hur som helst inte medvetet som hon visar bröstet, även om det faktiskt ser ut så sen när jag såg klippet, hon flashar ju bröstet lite snabbt mitt framför kameran. TV4 vet verkligen hur man ska göra bra TV. Från och me nu ska jag nog kika på de avsnitten som är kvar.


Kommentarer
Postat av: Kristofer G

Mer bröst i tv tycker jag!! :D

2010-01-11 @ 21:12:06
URL: http://kriztofer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0