The irony of dying on your birthday.

Underligga dödsfall...fall...haha
Hittade en artikel på Aftonhoran som fick mig att tänka på just den låten. Men jag måste säga att det är ganska ironiskt. Bruden har fest då hon fyller år, går på toa och låset går i baklås, istället för att bara vänta på hjälp från sina vänner ska bruden vara smart och klättra ut genom fönstret. Hon är på tredje våningen så va hon ska göra utanför fönstret vette fan. Har sagt det förr och säger det igen, alkohol må inte göra dig smart men den gör dig oerhört kreativ. Om det nu är någon som läser detta och mot förmodan känner den här tjejen så får ni väl hojta till, men tror inte jag kommer ändra min text för det direkt.

På tal om ironiska olyckor så kommer jag och tänka på denna lilla olyckan som skedde för snart ett år sen. 111 människor dog när det i stekande sol skulle samla upp läckande bränsle ur en krockad tankbil. Det krävs ju inget högt IQ för att inse att det är som gjort för att en olycka ska ske.


Dagens citat:

"Var snäll mot människor på vägen upp, för du kommer möta dem igen på vägen ner
" //Wilson Minzer


Hittade en gammal bild jag gjorde för många herrans år sen, det ska föreställa blommor/svampar för övrigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0