The list!!!

Listan.
Jag skrev ju som flera av er vet en lista för några månader sedan me lite olika tankar om vad jag trodde skulle hända och inte hända inom en viss tid. Jag och Mono gick igenom listan idag. Än så länge har jag haft rätt på 12 punkter och fel på 4 så har gjort en ganska bra bedömning tycker jag, men än återstår ca 25 punkter och det ska fyllas på med fler. En del punkter innefattar personer i min omgivning och andra jag känner, vissa är med fler gånger än andra visserligen men är inte så konstigt men de flesta punkter innefattar mig på ett eller annat sätt.

Ex på vad jag har haft rätt

  • Träffar Arvid inom ett år
  • Ner i vikt till julen 2009  (blev 2 kilo)
  • Minst en omtenta
  • Varken Sandra eller Frida hälsar på innan 2010.
  • 90-gräns
  • Tysklandsresa innan julen 2009
Och några av det jag haft haft fel på

  • Sångarstriden blir ett misslyckande för E-sektionen (vi vann)
  • Frisk fram till sommaren 2010

Tillbaka i Lund.
Så va man även tillbaka i Lund och jag måste säga att det är riktigt skönt. Ingen i korridoren mer än jag som är hemma. Skulle ha en myskväll me Plupp i tis men så hade våran boxer slutat fungera tydligen så fick inte in några kanaler men vi lyckades underhålla oss ganska bra ändå. Till min (vår?) stora glädje fick jag även en madrass att lägga på min säng me så den går att sova i utan att ryggen dör. Dock fick jag en 90-madrass och min säng är 105 men blev lovad en riktigt bäddmadrass snart så det hoppas jag verkligen. Tyvärr sov ja likt förbannat dåligt den natten då nån hade bestämt sig för att vara vaken och peta me fingret på mig halva natten :p

Börjar plugga lite smått me, har ju som sagt omtenta nästa vecka och vi får väl se hur det går. Jag ska ta mig fan klara en av dem iaf så får jag väl köra de andra till påsk sen om de återstår nått. Imorn ska jag verkligen försöka komma iväg till skolan i hyffsad tid med. Blir nog jag Cissi, Niclas mfl som sitter där och kör lite elektronik så får jag se om jag får hänga med Mono & co på fest sen, om jag vågar...Mirriam ska ju dit ;)



Dagens citat:

"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel."
- Maya Angelou.

Tror detta stämmer ganska bra faktiskt, känslor stannar kvar även om man kanske inte minns just Varför en person gav en känslor så minns man känslan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0