Tillbaka till verkligheten.

Gästbloggare nr 1.
Så, då har min första gästbloggare haft sin stund i rampljuset, och hon har redan fått lite kritik från läsare. Bea tyckte tex att hon skulle skrivit lite mer om sig själv och även lagt upp en bild, men vi får väl se om hon får en ny chans, annars får väl jag ta och lägga upp en bild på henne.


Tentorna.
Jag hade ju tenta igår och även idag. Gårdagens mattetenta gick, som förväntat, käpprätt åt helvete. Men sen hade jag elektroniktenta idag, till en början kändes det helt hopplöst, men sen lyckades jag löste en upg, en till och sen även en och en halv till. Med andra ord 4,5 lösta av 6 möjliga och man behöver 30 poäng av 60 för 4a (G) så det kan gå med lite tur, även om den inte brukar vara med mig på tentor längre.


Sälen.

Ja sälen närmar sig med stormsteg och jag måste säga att FY FAN va jag längtar. Väskan är redan packad där hemma, ska beställa lite bandanad sen som man kan åka med så man inte förfryser sitt ansikte samt att det är jävligt snyggt. Funderar på denna men vet inte riktigt ännu hur cool den egentligen är.



Annars får det bli några klassiska bananad/skarfs med det härliga fina gamla mönstret.






Dagens citat:

Vi ligger alla i rännstenen, men somliga av oss tittar på stjärnorna. //Oscar Wilde (får aldrig nog av denna underbara människa)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Oh la la :D najs scarves :D

2010-01-15 @ 23:44:48
URL: http://lollobloggen.blogg.se/
Postat av: Mona

Men Oj det va dåligt med uppdateringar här. Men när du väl skriver är det bra som fan. :)

2010-01-16 @ 08:04:48
URL: http://lifeofmona.blogg.se/
Postat av: satan

Mes !! kör utan

2010-01-20 @ 18:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0