Värsta grymma hårdporren

För några dagar sen kunde man läsa i Aftonbladet om en stackars man som hade köpt en dvdfilm på Konsum till sin dotter i julklapp (vem köper julklappar på konsum?). Men när de sen skulle kolla på filmen så visades inte riktigt vad som va tänkt utan, jag citerar, "Men det blev rena chocken när det plötsligt rullades upp värsta grymma hårdporren". Jag tycker inte riktigt det verkar som mannen i familjen va speciellt ledsen över detta, men han kanske inte vill att dottern ska se.

Ni får avgöra själva, men jag tycker inte han ser så ledsen ut.



Nu ska jag och mono snart iväg och hämta upp Satan, ska bjuda ut honom på middag då han ju har fyllt år medans vi vart borta. Blir nog en bra avslutning på denna hemresan. Om det blir som planerat så kommer jag hem till påsk men bara för att åka me familjen till Hemsedal så det blir nog ingen tid över för vänner föräns till sommarn, men som ni alla redan vet så är ni välkommna ner till Lund och besök uppskattas alltid.


Dagens citat:

"Friendship is unnecessary, like philosophy, like art... It has no survival value; rather it is one of those things that give value to survival."
//C. S. Lewis


Kommentarer
Postat av: Sissi

när är du tillbaka i lund?

2010-01-04 @ 19:25:45
Postat av: Hanna

Han såg jävligt nöjd ut ;)

2010-01-05 @ 19:44:37
URL: http://hannooh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0