Årets simning.

Stugan.
Har gjort den årliga simturen från våran stuga bort till totten. Simmade ihop med mina två syskon samt mina två kusiner Lisa och Erik. Turen tog ganska exakt 44 min och är på 1.5km fågelvägen och vi simmade längst med kanten så det blev ca 1.6 km enligt mätning. Erik som ska simma vansbro simmade även tillbaka men jag får nog träna lite mer innan jag gör det.


Va riktigt skönt att va uppe i stugan även om det bara blev en dag. Få komma upp och helt och hållet koppla av lite, bada, dra några golfbollar ut i sjön och bara slappa. Utmanade även min bror på badminton där uppe och jag måste säga att han blivit duktig. 2-1 i set, 3 otroligt jämna set blev det, men jag SKA ta honom. Får lira lite på onsdagar i sommar och ge honom en match sen.

Mini Cooper
Imorn är det planerat att vi ska dra ner till Göteborg och kika på lite Mini Coopers och även provköra. Detta är något som jag velat göra riktigt länge och hoppas verkligen att det blir av nu, kommer bli sjukt roligt iaf. En Mini Cooper är något som jag SKA skaffa mig förr eller senare, hur mycket Cissi än hatar dem. Små söta, snabba och roliga bilar är jag lite svag för ;)

Tyskland.
Den 28e juli är nu preliminärt bokat för Tyskland och shopping. Då har andra lönen kommit in så ska nog kunna fylla upp mitt studentrum ganska bra, men får nog flytta ut min extramadrass om jag ska ha plats för allt under sängen då jag inte har plats någon annan stans.


Dagens Citat:
Att kyssas är som att dricka te ur sil, man får aldrig nog.
//Kinesiskt ordspråk.

(bilder kommer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0