Filmkväll.


Filmkväll.
Snart bär det av till Viktor "vicky-lösfot" Anderson för en filmkväll och möjligen en öl eller två. Ska bli riktigt gött då jag verkligen sett fram emot en filmkväll. Alla är ju som helst galna när man föreslår film på sommarn. "Nej, men det är ju så bra väder, vi kan ju inte sitta inne", "Vill inte se på film på sommarn", etc etc. Jag älskar att se på film oavsett tid på året, måste man vara utomhus varje kväll för att det är fint väder? 
Nu är det molnigt så nu kan man inte ha vädret som ursäkt, så nu slår vi till.

Lund.
Nu är det inte många dagar kvar tills jag drar till Lund. Ska bli helt jävla underbart att åka ner faktiskt då jag saknar Cissi nått helt fruktansvärt. Kommer bli 5 riktigt sköna dagar då vi bara kan koppla av och ha de gött. Ska nog göra ett besök ner till Malmö och kika när Magnus & co ska spela 7-manna SM i rugby. Kommer bli en heldag i Malmö med middag på restaurang, Bio och sen kanske några goda öl på nån mysig pub innan vi beger oss hem för natten.

Skrev mitt första handskrivna brev igår med på första gången på många år. Senast måste vart när jag och Sophie va brevvänner då hon bodde i Dalarna om jag inte minns helt fel och det va allt några år sen nu. Hoppas brevet lir uppskattat :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

räknas inte böckerna?

2010-07-19 @ 14:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0