Vm-tipset, Alloys, Cissi..mm.

som vanligt har jag vart dålig på att skriva och tänker inte be om ursäkt då det kommer vara såhär i sommar.

Vm-tipset.
Kom faktiskt 2a här vilket inbringade 300kr, inte mycket men alltid något så hoppas du är nojd nu Cissi. Har ju lovat att det skulle bli nått om jag vann haha. Nu är det bara slutspelet klart och äntligen börjar det bli lite bra matcher faktiskt. Riktigt underhållande har det varit sista matcherna och mer blir de. I skrivande stund, står det 1-1 mellan Holland och Brasilien i vilken match jag hejjar på Holland.

Alloys.
Har ju börjat jobba nu med och jag trivs riktigt bra. Alloys är alltid Alloys och med skiftet som jag är på och folket som är där så har vi riktigt jävla skoj faktiskt. Skratt som får en att ha ont i magen nästan varje dag, speciellt på nätterna när man är lite övertrött. Visst är det jobbigt ibland men för det mesta ganska lugnt och skönt om allt går som det ska.

Cissi.
Har snart vart ifrån min kära Cissi i en månad nu, men har bokat in en resa ner till Lund 14-18 Juli så fort hon kommer hem från Italien dit hon åkte imorse. Saknar henne sjukt mycket vilket är rätt jobbigt, samtidigt som det är lite mysigt att sakna någon. Sen hoppas jag hon kommer upp till stugfesten den 7e augusti.

Stugfesten.
Har börjat mecka lite inför festen nu me och datumet är spikat till den 7e augusti. Det blir samma dag som Hoffmeastro (stavning) spelar på VBG-festivalen Jag tvingar självklart ingen att komma men blir riktigt glad för de som kommer. Ser ut som vi blir ett rätt stort och gött gäng faktiskt så jag hoppas på en bra repris på förra året med mycket bad, öl och solsken. Sängplatser finns till de flesta men bra om man tar med sig eget liggunderlag ifall ifall. Tror vi har en 10-12 sängplatser om inte mer och alla får självklart sova över då det är en bit in till stan.

Tyskland.
Funderar på att dra en resa till Tyskland nu i sommar med och inhandla lite proviant inför hösten. Verkar som jag kan låna mor och fars bil ner så nu kanske vi kan koppla på ett släp och faktiskt lasta lite...

Sanden.
Tog en kall öl på balkongen igår medans jag väntade på Jonas innan vi drog ner till sanden. Låg och solade, spelade fotboll och tog ett snabbt men skönt dopp i hamnen. Medverkande va: Jonas, Tim, Hanna, Hanna, Jocke, Dejn och Rebecka.

Lite bilder från dagen:


Jocke och jonas

Jocke med sin flickvän Rebecka


Hanna


Tjockis-Jonas som han numera kallas av sin mor, Hanna som blivit zombie och Tim


Kall och go öl som kittlar i halsen.



Dagens Citat:
"Det här är fan midsommar"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0