Finns det ingen gräns?

Ibland undrar man verkligen hur det står till hos människor, om man nu kan kalla de så.
I början av april detta året så skedde en gruppvåldtänkt i Tumba av 3 män i 20års åldern mot en 16 årig tjej. Det våldtog henne upprepade gånger mitt under en fest. Nu är iaf alla gripna och hoppas fan i mig att de åker dit så det skriker om det, men som vanligt i Sverige så lär det väl bli ett år eller så bara. Direkt när jag läste artikeln så tänkte jag, fördomsfull som man är, "invandrarbakgrund????". När jag sen började kika lite på det så har de tre gripna invandrarbakgrund allihopa...överaskning.

Utvisning antar jag inte det blir frågan om även om det inte vore mer än rätt. Gärna ska de sitta av sitt straff i sitt eget hemland där deras fängelse förmodligen är aningen mer "obekväma" än här i Sverige. Kan ju av PUL inte lägga ut namn på idioterna här, men en snabb sökning på nätet på denna artikel ger en länk till flashback som i sin tur länkar allas facebook.

Hoppas rätten dömmer dem till straff de förtjänar. Om inte så kanske samhället tar ut sin rätt på dem...

Dagens Citat:
"Kärlek är det enda som ökar ju mer man slösar"

Kommentarer
Postat av: Mono

passande citat ....

2010-06-09 @ 13:30:57
Postat av: Kristofer

borde fan kastrera asen!!:@

2010-06-09 @ 14:01:04
URL: http://www.kriztofer86.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0