100 armhävningar

Jag och mono har börjat köra schemat för 100 armhävningar nu http://hundredpushups.com/index.html, börjar från vecka 3. Följde detta senast jag bodde i Österrike då jag kom upp till 65-70 st men sen kom den där dumma vurpan och efter de va inte min handled helt 100 och jag fick lägga av. Nu är vi igång igen och handleden bråkar fortfarande men den är iaf bättre så det är alltid nått. Får väl se vem som kommer först.

Så efter dagens citat, 3 gånger i veckan, kommer det ligga en liten notis hur många armhävningar jag klarade som max efter att jag kört igenom schemat. Va helt slut idag när jag skulle maxa den så blev inte så många men det kommer nog. Ni behöver inte bry er om det, det är för min egen skull så ja inte glömmer bort att göra dem.

Dagens citat:
Du får aldrig en andra chans att göra ett första intryck




max = 23

Kommentarer
Postat av: Lollo

Åå jag vill också kunna göra 100 pushups :D :D

2010-03-09 @ 17:02:20
URL: http://lollobloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0