Du har fått ett mail från Roger Johansson

Brevet.
Här om dagen när jag satt och småpillare lite på internet ploppade msn-rutan upp med ett medelande..."Du har fått ett mail från Roger Johansson". Jag blev helt paff och samtidigt gick en iskall känsla genom kroppen. Skrev direkt till Cissi och vi satt ett tag och spånade på vad de kunde vara för nått innan jag öppnade det. Tyvärr va det ett tråkigt spam, men det skapade iaf lite spänning där på kvällen =P

Programmeringen
.
Hade tenta i programmering i lör och jag måste säga att den gick riktigt bra. Efteråt kom jag på att jag hade glömt en liten sak samt att jag inte till 100% kom ihåg en viss funktion som vi dock använde ganska mycket. Får jag underkännt på denna tentan blir jag riktigt arg och jag blir inte alls förvånad om jag får en 4a så det känns ritkigt skönt faktiskt.

ET.

Efter tentan hade vi Et-slask (slaque) i vår bar på Elektro, en riktigt lyckad kväll med mycket kareoke och festande. Nene - 99 luftbaloons gav vi oss direkt på i hopp om att det va den tyska versionen, men till vår stora besvikelse va det den engelska :(  Tror vi körde 4-5 låtar under kvällen och jag vill väl inte påstå att någon av dem va speciellt bra, vi sjöng nog varken rätt eller snyggt, men vad gör det.

Jonas blev dock skallad av Angelica om jag inte minns helt fel och diverse intriger ska ha utspelat sig under kvällen men allt som allt en sjukt bra kväll. Fick ju vårt kommande Överfös (Överphös) att spy under kvällen så jag kände mig ganska nöjd faktiskt.

Dagen efter va väl dock inte den bästa kanske men det va det ändå värt.

Fysiken

Några har redan hört mig klaga på fysiken men jag gör det här med...FY FAN säger jag bara. Vi har en bok på närmare 4 kilo, ca 1400 sidor skulle jag tro. Den ska vi nu plöja igenom till oktober, bara denna veckan har vi 200 sidor fysik att läsa, med tillhörande uppgifter...på engelska. Som om det inte va svårt som det är redan, och samtidigt har vi flerdim att göra på detta. Men det är bara att bita ihop och kötta skiten.

Shopping på Nova Lund

Igår drog Jakob, Jonas, Cissi och jag till Nova Lund för att shoppa lite skor och möjligen kläder, eftersom vi har så otroligt mycket pengar som studenter..... Men skor behövs och på Nova har det funnits Converse-kopior innan. Men icke sa nicke. Så några skor blev det inte, va inte jättesugen på att köpa ett par äkta för 700kr när man kan få ett par kopior för 100-200 som håller i regel lika länge, eller lika kort om man nu vill det. Sällan man kan ha ett par längre än en vår/sommar, lika bra att köpa 3 par kopior så kan man ha lite olika, det ser ju ändå exakt likadana ut :D Ekonomisk måste man vara som student.

Men som sagt, inge skor blev det men istället en lång middag på MAX, tror vi satt där en bra bit över en timme och tjötade, sen tog vi bussen hem till Jonas medans Jakob städade sitt rum. Hann kolla lite på Håkan's Bar på 5an och vi va fast direkt. Till slut åkte vi dock ändå hem till Jakob och såg på Ace Ventura innan vi gav oss hem till sitt.

Tack för en riktigt trevlig dag gott folk :)

Dagens citat:

När man hör sig själv säga "en 10a Captain Morgan" bör man nog gå hem.
//Lars Lindstål om lördagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0