Hemfärd?

Hemfärd?
Har vart ett jäkla tjat på en del där hemma att jag ska åka hem till påsk. Tanken va ju från början att jag skulle till Hemsedal över påsk men så är nu inte fallet och jag kommer med största samolikhet att åka hem istället. Dock måste jag plugga en hel del tyvärr, har 2 tentor sen när jag kommer hem som jag måste klara av. Men lite tid för mina vänner ska jag allt ha, det är ju trots allt därför jag åker hem.

Rapport 1 klar.

Gjorde klart en av rapporterna i skolan idag me Kristina, även Otto va me fast över Google.wave. Måste säga att det är ett sjukt smidigt program, rekomenderas starkt om man är flera som skriver på samma dokument eller arbetar ihop med vad som helst. Lämnade även in en av mina programmeringesupg idag me som blev godkänd, då har jag bara en kvar som ska vara inne på fredag. Har tyvärr inte börjat me den än men det ska nog lösa sig, lämnar jag inte in den får jag inte skriva tentan så mycket hänger på den skiten :(

Nya leksaker.
Min skärm dog hyffsat lägligt måste jag ändå säga, just denna månaden har jag en del pengar kvar så igår kväll beställde jag ny skärm, nytt tangentbord och mus. Borde få grejerna imorn, ska bli riktigt skönt faktiskt, en 24" Samsung kommer sitta som ett smäck på på mitt rum så nästa gång det blir film blir det på ny skärm och nytt ljud.



Har lite tråkigt så lägge upp en bild. Den må vara grov men när jag hittade den för några år sen så höll jag på att dö av skratt bokstavligen, jag kunde inte sluta skratta.


Dagens citat:
"Lögnen kommer skada dig även om den tycks vara till gagn, sanningen kommer gagna dig även om den tycks vara till skada"
//Text på mormor och morfars kylskåp.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Stackars stackars Oscar som har vänner som tjatar på att de vill träffa honom ;) Hallå lr :D :D Tolka det smickrande juu :D

2010-03-02 @ 23:03:37
URL: http://lollobloggen.blogg.se/
Postat av: Oscar

Hehe klart man blir smickrad. Men alla har sagt att de ska komma och hälsa på, men mycket snack och lite hockey. Har haft ett besök på 6.5 månad och då va de jag som bad två vänner komma ner :(

2010-03-02 @ 23:11:15
URL: http://clay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0