Labby

Hade lab i fysik idag för första gången på LTH, och jag vet inte om jag vill kalla det lab direkt. Vi använde lite mätningar vi hade gjort (innan labben) och satte in i Matlab som är ett matteprogram på datorn kan man säga. Sjukt jävla smidigt att använda om man förstår hur det fungerar, men det va väl där jag och Anders körde kan man säga :D Vi hade noll koll på mycket grejer, men blev till slut klara 10 min innan lektionen va klar.

På tal om labbar så ska vi ha lab i matte kl 15,00 på Valborg, jo men lycka till att nån kommer gå dit och vara nykter när vi ska ha alkisfrukost kl 8 på morgonen. Vår lärare skulle försöka flytta labben men man vet ju aldrig hur det går, får hålla tummarna helt enkelt.


Dagens Citat:
"Le du, jag är iaf inte handikappad". Fin kommentar av mig igår när vi kollade paralympix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0