Modevisnig.

Drog på modevisning idag med Jakob och Jonas då jag kände mig ganska tvungen eftersom Cissi skulle vara manekäng. Min livs första modevisning faktiskt och jag är väl tveksam till om jag gillade det. Jag har alltid haft fördommar om modevisning och jag hade väl på sätt och vis rätt måste jag säga. Många som var där va äckligt kulturella, satt med glasögon, benen i kors och händerna på knäna knutna, och sen i konstiga kläder. Så vi 3 passade inte riktigt in...konstigt nog. Att Jakob sen hade en skinjacka på sig såg väl lite skumt ut med kanske.

Hur som helst så va Emil Jensen där och pratade och spelade vilket va riktigt kul, en gratis konsert tackar man aldrig nej till och han kommenterade självklart att han blev nedslagen av nasister när han va i Trollhättan på en turne i Sverige...thn i ett nötskal.

Hur som helst, bandet som spelade va riktigt grymma, kul med liveband me faktiskt. Men sen måste jag säga att mina fördommar om att killar som är med på modevisningar är ganska bögiga och de stämde Jävligt bra. Det va två killar som uppenbarligen va homosexuella och jag har nog aldrig sett något bögigare. Kastade runt håret, gick runt me höga knän och sprättande fötter, vinklad handled i 90 grader som de viftade men och pussade åt publiken. Första gången en av dem kom ut så skrattade alla i publiken i tro om att han skojade, men ju fler gånger han kom in desto mer insåg folk att han va seriös och folk slutade skratta =D Jävligt kul....men bögigt.

Efteråt blev det lite kebab på "No name" vilket jag fortfarande är skeptisk till och sen hem till mig. Ska nog lägga mig om ett tag, trots allt skola och lab imorgon. :(

Lägger in lite bilder me, kommer fler när jag fått av Cissi då jag inte tog så många själv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0