Situps.

Träning.
Har ju börjat göra armhävningar med jonas och det går skitbra. När det ändå gick så bra tänkte vi att vi skulle ge oss på situps me, så nu kör vi armhävningar och situps varannan dag. Imorgon ska vi även ut och springa är tanken så vi får upp lite flås.
Äckligt.
Fick ju en del fina kommentarer angående tjejen i badkaret. Va väl inte så förvånad iofs, det va ju trots allt inte världens mysigaste bilder. Ska se om jag kan lägga upp nått mindre vidrigt nästa gång kanske, eller iaf nått som inte får en att avstå saker...som att bada badkar. Lollo jag hoppas du fortfarande kan bada badkar, vore tråkigt om jag förstört ditt största nöje :D
Linjär Algebra.
Har tenta igår i Linjär Algebra (matte) och den gick väl inte alls som jag hade tänkt tyvärr :( Så blir omtenta på den om 3 veckor. Kursen är inte så svår egentligen så det borde allt gå, men tentan vi fick va rätt skum tyckte jag och jag verkar inte vara ensam.
Programmering.
Har ju programmeringstenta på lördag och jag tror nog den ska gå lite bättre iaf. Den kursen är aningen lättare och man är inte helt fucked på provet känner jag. Tror det kommer gå hyffsat ändå, vore skönt att sätta en 5a på den men det ska nog mycket till.
Lite tankar.
Har haft en hel del tankar som flugit runt sista tiden i mitt huvud, på gott och ont som det mesta. Fick en bra jämförelse på tv för ett tag sen, med "problem" som man borde ta tag i. Saker växer bara större och större och förr eller senare måste man ta tag i dem. Lite som ett tuggummi som man tuggar på och blåser bubblor av. Hur stor vågar man blåsa bubblan innan den spricker i ansiktet på en. Det kommer nån gång till en punk då man ska sluta blåsa och ta in tuggummit i munnen igen och göra nått av de. Antingen tugga vidare på det eller så får man helt enkelt spotta ut det. Men en sak är iaf säker, man kan inte blåsa den större i all oändlighet....när ska jag dra in den?
Dagens citat:
"Det är för väl att lögnen finns, tänk om allt man hörde va sant"

Kommentarer
Postat av: Lollo

Nä då, jag ska allt börja bada igen efter att ha gått hos psykologen några veckor först :D Ja gillar skarpt beskrivningen "största nöje" :D



Det är synd att armhävshemsidan är på engelska, utrikiska är ju så jobbigt!

2010-03-09 @ 20:05:33
URL: http://lollobloggen.blogg.se/
Postat av: Lollo

ja :D :D jag vill ha ett svenskt schema :D :D

2010-03-10 @ 20:27:39
URL: http://lollobloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0