"...skickas vidare till Inkasso..."

Inkasso.
Fick ett brev på posten för ett tag sen från Vänersborgs Kommun om att jag inte hade betalat boken från Biblioteket som jag inte hade lämnat igen i september förra året och fått kravbrev på innan jul på 400kr. Dock så va ja på bibblan i julas och kollade upp det där. Boken fanns på bibblan hela tiden som jag trodde, men stod på fel hylla och va inte inläst. "Inga problem" sa gubben på bibblan, fakturan skulle strykas och allt va frid och fröja. Men som sagt så damp det ned ett nytt brev här om dan där det stod att mitt ärende skulle skickas vidare till INKASSO då jag inte betalat min faktura. Jag fick lite smått panik, man vill ju inte ha Inkasso på sig, än värre om det är Balkan Inkasso deras metoder är ju mer fysiska är statens.

Men sen fick jag ett medelande på mitt IQ-svar här om dagen om att min faktura va stryken i januari och att jag kunde bortse från brevet jag fick. Men va fan skickar de ut det för om det inte gäller. Det får sluta skrämmas sådär.

Moralkärringar?
Tydligen så finns det en hel del moralkärringar på Aftonbladet som inte tycker att man ska få driva me kändisar och offentliga människor. Varför får man inte skämta om att Tiger har varit otrogen? För att han blir ledsen? Ne stackars Tiger som är så sjukt rik och fått mängder av fitta samtidigt som han va otrogen mot sin fru, stackars Tiger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0