Sömnproblem

Va länge sen jag hade sömnproblem nu faktiskt, va nog i höstas senaste, men så ikväll så slog det till igen. Vore en lögn att säga att jag inte vet vad det beror på, men inget jag tänker gå in i detalj på här direkt, men kände ändå att jag behövde skriva nånting.

Det finns några saker som gör mig oerhört irriterad och en av dem är folk som inte klarar av att ha en diskution utan att bli förbannad och sen lämna mitt i diskutionen. Om en person ber om att få veta nånting så tycker jag man har all rätt att förklara sin åsikt om det med sen, men det kanske va för mycket begärt. Och att sen få höra att personen i fråga ser ner på en och att man är en idiot gjorde ju inte saken bätre direkt :( Hade ju underlättat om man hade fått en ärlig chans att förklara, men ne...

Så nu sitter jag istället här, ska försöka göra ett nytt försök till att sova snart och hoppas det går bättre, hade inte detta området vart så jävla tråkigt hade jag gått ut på en promenad. Det är i sånna här lägen som man faktiskt kan sakna VBG lite. Att dra på sig kläderna och promenera genom nordstan, kanske ringa och väcka Satan mitt i natten och dra med honom ut för lite bra åsikter och diskutioner.

Får väl se vart detta leder nu, men ska försöka rensa huvet imorn iaf och plugga det sista inför tentan på lördag, sen blir det ET på lördag och en lugn söndag.


När jag låg och funderade förut slog det mig att det finns ett till sätt att lösa tuggummiproblemet på, man kan ju ta in den i munnen eller låta den explodera i ansiktet, men man kan även ta tag i den försiktigt, skruva den några varv så den blir till en boll och sen knippsa av den och kasta bort bubblan, alt lägga den nånstans och sakta se hur luften pyser ut...

Kommentarer
Postat av: Kristofer

de kanske bara är jag, men jag tycker din text är lite för grå så det blir jobbigt att läsa i den svarta bakgrunden, kan man inte ändra de?:P

vill ju läsa din blogg =)

2010-03-12 @ 09:41:19
URL: http://kriztofer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0