Tackfest.

Igår va det tackfest för vår vinst i Sångarstriden 2009, det va ju nästan ett halvår sen vi vann nu men bättre sent än aldrig. Det va mat (som jag inte va me på) och sen gratis alkohol under kvällen. När vi va klara drog vi till till SyndSkånska. Första gången som jag va där faktiskt och det va helt ok måste jag säga. Lite klaustrofobiskt kanske men kul. :)

Träffade Hampus aka Humba i kön me, det va verkligen inte igår så det va riktigt kul. När kvällen började då ut för min del tog jag sällskap med Hampus och nån tjomme in till stan, käkade lite mat på donken och mötte upp Linnea så gick vi tillbaka till LTH och hämtade min cykel och sen tog vi sällskap en bit på vägen hem.

Vaknade upp idag med strömavbrott i hela området, sådär måttligt glad :( Sen när strömmen väl kom tillbaka så va internet helt borta så fortfarande en seg dag. La mig och kollade på the Parfume, är nog 4e gången jag ser den nu men kan vara en av de bästa filmer jag sett så den tål att ses igen, dok somnade jag när det va sådär 30 min kvar. Vaknade upp för ett tag sen och nu funkar internet så nu kan man ju underhålla sig lite på bakfyllan iaf.

Hoppades att Cissi skulle komma hit idag men hon hinner inte verkar det som, och imorn är hon upptagen hela dagen. Ska väl iväg och kolla på henne när hon är mannekäng (säger man så?) på en modevisning imorn,. Fick erbjudande att vara me men jag tackade nej. Hade vart kul men vet inte riktigt om det vart min grej haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0