The Ginger Kid gör det igen...eller?

South Park goes Ginger again.
Fick precis en länk av Anna och jag trodde jag skulle falla av stolen. Har ju postat några klipp me Ginger-killen och hans våldsamma utbrott på folk runt om i världen som klagar på att rödhåriga inte har någon själ samt att han är fet. I senaste klippet han gjorde så vill tydligen inte hans närmaste vänner umgås med honom offentligt för att han skämmer ut dem.
Som många vet kommer ju ordet Ginger till stor del från South Park och vilka passar då inte bättre att driva med GInger Kid än självaste Matt och Trey.
Kom inte och säg att ni inte skrattade.

Träningsschema åt Lollo
Hade inget att göra sent igår kväll efter att Cissi hade åkt så satte mig och gjorde en översättning på det träningsschemat som jag och Jonas följer. Så nu har Lollo sitt egna schema som hon kan följa och hålla jämn takt med mig och Jonas. Hoppas bara du du följer det nu me så allt slit inte va i onödan ;)


Dagens Citat:
This year I've started feeling like I have nine lives, but I've also felt like I've spended sex. //Kaj Zackrisson

Kommentarer
Postat av: Bea

Hahaha joo du den var härlig! haha behövdes ett litet skratt här borta :)

2010-03-11 @ 21:36:25
URL: http://grandtheft.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0