The way you have a sense of God!


Gåshud
Sitter med gåshud just nu när jag lyssnar på denna låten. Säga om man vill om Depeche Mode men det har allt gjort en del jävligt bra musik faktiskt. Linkin Park har gjort en ruggigt bra remix på Enjoy the Silence med, det är svårt att inte tycka om den.

St.Anton
Hade faktiskt en dröm om St.Anton inatt. Jag måste säga att jag saknar stället nått fruktansvärt stundtals. Att bara ta varje dag som den kommer, glida ut i backen och ta några åk, lägga sig i solen me sina vänner och glassa med några öl. Vi levde verkligen livet där nere och det är inget snack om saken, det SKA bli en säsong till men det dröjer nog 2 år kanske. Vart och med vilka återstår att se men det ska allt bli av.

Affe och Mange på vårt favoritställe. Många timmar har spenderats i solen bakom dessa träd



Igonerar den äckliga Ulf på denna bilden :P


Under tiden som Satan och Timon hälsade på hade vi 2 helt sjuka puderdagar. Detta va en av dem.

Ca 2-3 min senaste gjorde jag mitt livs vurpa och va efteråt ganska glad över att vara vid liv.


Dagens Citat:
"The way you have a sense of God, I have a sense of snow"
//citat ur Smillas känsla för snö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0