Träningsvärk.

Träningsvärk
Träningsvärk 2010 idag, satan i gatan. Bara att gå till köket och göra frukost tidigare va en riktig pina verkligen, men det känns riktigt skönt. Skulle verkligen inte tacka nej till en lång massage över mina ben just nu. Springningen gick inte superdåligt men jag måste säga att min kondis är ju inte va den va en gång i tiden, men det ska det bli ändring på. Jag och Jonas ska ju bli riktigt fit till sommarn, även Lollo och nu även Hanna har ju fått ett litet schema av mig så vi får väl se om de hänger på.

Sömn?
Blev en riktigt dålig sömn inatt, vaknade flera gånger och somnade inte förrens kanske 4 imorse. Nu blir det till att plugga så kanske jag klarar tentan imorn, tror inte den ska vara så svår men man vet aldrig med tentaskrivarna här nere det har ju sina stunder.

Textfärg.
Göthe tyckte jag skulle byta färg på min text då den va lite jobbig mot den svarta bakgrunden. Kommer nog att ändra om hela designen tids nog, men så länge så slängde jag bara in random färg som inte va vit, får väl se om den är snällare mot ögat, annars får ni klaga igen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0