Valborg.

Har lite smått börjat planera Valborg nu. Har tänkt dra ner ett gäng vänner, som många vet om är det en fest utan dess like. Har snackat me några än så länge men ska kika runt med lite fler, sovplatser borde inte vara några problem alls, det löser sig allt. I min säng kan man lätt sova 3 pers och sen har jag en madrass där 1-2 kan sova och även en soffa så det fixar sig. Även Jonas ska kunna ha lite plats för golvbehövande.

I Lund finns ca 27,000 studenter och ALLA festar (Utom Anders som fått för sig han ska till Stockholm då???) och jag skulle nog vilja påstå att Varje student bjuder hit några vänner så säg att det är runt 100,000 ungdommar som festar i denna lilla fina stad. Och av kvaliten av tjejer förra året så lär ni inte bli besvikna, och om nu några tjejer tänkt komma hit så finns det ju självklart killar me :P

Så tveka fan inte nu, ta ert jävla pick och pack och palla er hit. Ni vet nog själva om ni är inräknade även om jag inte pratat med er, men jag kommer snacka personligen me lite folk självklart. Men vill ni komma så är det bara att höra av er så ska jag boka in lite golvplatser :)


Lite bilder från förra året:

Stadsparken (rätta mig om jag har fel)


Nöden har ingen lag.



Innan Magnus började gråta ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men snälla nån, ändra nu till stadsparken för annars kommer jag få spader varje gång jag besöker din blogg!

2010-03-17 @ 17:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0