Veckans Vidriga.

Det nya i min blogg kommer att bli "Veckans Vidriga". En gång i veckan kommer jag att posta nått vidrigt på bloggen. Behöver inte vara virdigt i den bemärkelsen att det har med kadaver att göra utan kan ju vara allt från Colombianer som knulla åsnor till allmänt sjuka saker. Idén backas upp av två st vänner här i Lund, så jag vet att jag kommer ha minst två st läsare som gillar det iaf. Är hyffsat nöjd med dagens länk men har lovat Jonas att jag ska bättre mig så att han inte är hungrig varje gång han läst bloggen och riskerar att bli tjock.
Om Mir(r)iam uppskattar det lika mycket vet jag dock inte, har inte fått nån uppskattning om hur kräsmagen hon är än men det lär ge sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0