Alloys it is.

Alloys
Det va med en klump i halsen som jag ringde till Inger på Alloys och berättade att jag tog jobbet hon erbjöd mig. Önskar så att jobbet i Malmö hade gett mer pengar, isf hade det inte vart nått snack om saken. Men tyvärr som urfattig student måste jag ha cash till hösten så det fick bli Alloys efter mycket övervägande. Tur att vi har frishift på 4-5 dagar titt som tätt så man har lite tid över till att åka ner till Lund och även till att plugga.

Kommer sakna en viss vacker person här nere i Lund galet mycket så blir nog några resor ner och jag hoppas verkligen på besök uppe i Vänersborg :) Så får jag visa dig det fina med Vänersborg/Vargön med. Även om jag snackat ganska mycket skit om hålan så har den allt sin charm och jag lovar att du kommer förstå om du är där på sommaren Cissi.


Gratis + Gratis = gott.
Nu har jag fixat så jag har både gratis sms OCH gratis samtal till alla i hela Sverige. Allt detta får jag för ca 140 kr i månaden och jag måste säga att de är pretty awesome. Har kvar min gamla deal från Tele2 med halverad månadskostnad, nått de skulle höja efter ett år men aldrig gjorde. Sen igår la ja till ett smspaket för 60 kr med 3000 fria sms i månaden :D


Dagens Citat:
Problemet med att göra saker sista minuten är att de alltid tar mer än en minut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0