Årsfesten.

Som många vet brukar jag hålla en årlig fest i stugan. Den började för några år sen som en liten fest och har sen vuxit större och större. Förra året tror jag vi va ett 20-tal och det blev en sjukt bra och lyckad heldag verkligen. Allt från golfspel i sjön till bad till grillning och ölspel till livemusik. Dock ingen bastu konstigt nog. Nu i sommar har vi faktiskt två stycken bastuar (säger man så?) och det MÅSTE bli bastu.
Jag har kikat lite på datum och förmodligen kommer det att bli antingen den 17 juli eller den 7 augusti. Allt hänger på när mina föräldrar kan tänka sig att lämna stugan för en helg. Det Kan rent av bli en vardag mitt i någon vecka men det är inte så troligt, så dessa två datum är det jag skulle kunna tänka mig.
Jag lovar

  • Grillning
  • Drivingrange ut i vattnet
  • Ölspel
  • Bra musik
  • Gratis bål
  • 13-15 sängplatser (resten får ta me egna madrasser)
  • En sjuhelvetes kul fest
En av de härligaste bilderna från förra årets fest :)


Kommentarer
Postat av: Kristofer

Håller med om att förra årets fest blev väldigt lyckad, jag har sjuk mycket bidler och minnen från den kvällen =) kommer gärna bort och tar några öl denna gången med om det inte är jobb eller nått annat skit ivägen :)

2010-05-23 @ 11:12:38
URL: http://www.kriztofer86.blogspot.com/
Postat av: Johanna widén

Den 7 Augusti är det ju Vänersborgsfestivalens sista dag och då kommer Hoffmaestro spela så det datumet kan du inte ha festen på. kommer bli ett grymt dra i stan då.

2010-05-23 @ 12:20:25
URL: http://wideeens.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0