Das party.

Har ju kikat på två datum för festen i stugan. Två datum som jag tror mina päron skulle släppa stugan för så festen kan bli av. Båda datumen krockar med något, det första med Fallens och det andra med VBG-Festivalen. Helst av allt vill jag ha den när Fallens är, till största del för att jag tror folk hellre skippar en dag på fallens än Hofmaestro.

Är inte själv nått direkt fan av Hofmaestro vill jag lova. Här i Lund är de en sjuk hysteri över Hofmaestro verkligen och sen jag flyttade hit har de spelat i Lund 2 gånger redan och folk blir som tokiga när de spelar. Det har gjort några ok låtar,Higwayman tex, men så mycket mer är det nog inte som tilltalar mig iaf. Men är alltid kul när det händer något i stan för en gångs skulle. Men OM det visar sig att det är enda helgen jag kan ha fest i stugan så kommer det att bli så och sen får folk som blir bjudna göra sina val. Festen kommer bli av oavsett antal =)


Dagens Citat:
Om alla människor gick runt nakna skulle vi inte ha några krig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0