I tuk der jerbs!!!

I tuk der jerbs.
Igår vad jag på min andra intervju för sommarvikariatet i Malmö. Åkte dit så jag hade en halvtimme till godo vilket va mer än tillräckligt med min extrema skill i att hitta saker på nya platser. Chefen, Kaj, va en tjock och trevlig prick som visade mig runt på stället. Påminner ganska mycket om DHL/Exel även om det va lite mindre och inte bildelar utan kosttillskott, piller och diverse hälsoprodukter.

Hur som helst verkar han nöjd med mig och vi kom bra överens och det slutade med att jag fick jobebt faktiskt. Så som det ser ut nu kommer jag jobba 28 Juni till 30 Juli. 5 veckor totalt och kunde möjligen bli 6 men det återstår att se. Vore surt att jobba första veckan i Augusti då Vänserborgsfestivalen ser ut att faktiskt kunna bli kul iår med rätt hyffsade band...Tummen upp.

Hade väl gärna jobbat på Alloys i sommar som många andre, men Alloys är fan kände för att vara sega och aldrig kunna lämna besked i tid så nu blir det inget där. Senast man jobbade där fick man ju svar samma dag som vikariatet gick ut om man skulle få förlängt eller inte. Framförhållning vet de inte ritkgit vad det är för något tydligen.



LAIR.
Ska faktiskt på Lair ikväll för första gången på oerhört länge med Jonas & co. Hoppas det blir trevligt annars så får jag väl ta och cykla hem på Cissis cykel som jag lånat. Har för övrigt lagat växlarna på hennes cykel idag, är jag inte händig? ;)


Dagens Citat: Om man ser sig själv i alla och alla i sig själv kan man inte skada någon då det skulle betyda att man skadar sig själv.

Kommentarer
Postat av: Hanna

VBG festivalen är SISTA veckan i Juli :P

2010-05-06 @ 21:47:56
URL: http://hannooh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ne, vbg festivalen är 4-7 augusti.

2010-05-07 @ 16:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0