Irritation.

Tänkte jag skulle göra en snabb liten lista på saker som jag irriterar mig på i min vardag runt omkring mig.
* Folk som inte stänger skåpsluckor efter sig. (inte speciellt jobbigt, så varför inte stänga dem?)
* Folk som pratar när det borde inse att man inte vill prata.
* Att det ALLTID blåser i Skåne.
* Folk som beter sig allmänt illa och idiotiskt.
* Folk utan respekt för andra människor...(nämner inga namn).
* IF Metall....(behöver inte säga mer)
* Idioter som sitter och pratar på föreläsningarna.( Nu låter jag säkert som en pluggis men det är sjukt störande när folk (ofta samma personer) sitter och pratar som man inte hör ett skit på föreläsningarna. Vi går inte på högstadiet längre.)
* Vänner som inte lärt sig be om ursäkt.
* Att mina skor har gått sönder efter ca 6 veckor.

Kommentarer
Postat av: Hanna

* Att Hanna tappat bort sina nya ridskor

2010-05-04 @ 23:00:04
URL: http://hannooh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0