"Lite Ecstasy har ingen dött av"

Har precis skrivit linalgen, för andra gången, och det känns faktiskt som det kanske gick denna gången. 3 st standardfrågor som jag är 99% säkra på att jag satte helt och hållet och sen flummade jag lite på de övriga tre som kanske ger några småpoäng. Så om jag har rätt så hamnar jag på nånstanns mellan 3-3.5 poäng och 3 behövs för godkänt i kursen så jag hoppas på det bästa. Men som vanligt har man väl nått slarvfel :(

Ska möta upp Cissi senare idag så ska vi ta en sväng på stan. Ska försöka hitta ett par skor till och kanske även nått annat kul ;)


Dagens citat:
"Lite exstasy har ingen dött av" //Lady Gaga uttalar sig efter att hon säger sig slutat med kokain.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0