Nallen har blivit lagad.

När jag föddes fick jag en nallebjörn i form av en koala av min mormor och morfar. Denna nalle har följt med mig hela livet och är nu med mig i Lund. När jag va riktigt liten hade jag med honom på alla resor då han fick sitta i min ryggsäck med huvudet utstickandes så att han kunde andas :P

På senare år har dock nallen blivit ganska sleten så lite reparationer har fått göras och nu va de dags igen. Igår när jag och Cissi va och handlade så skaffade vi lite Karlssons Klister, för att kunna limma fast nosen på nallen som höll på att falla av. Nu är han som ny igen och sitter så snällt på mitt rum.

Det kanske inte är den snyggaste nallen på jordklotet men det är få saker man har sen när man föddes och detta är en av få som jag kommer hålla hårt i livet ut förmodligen. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0