Rapporter...

Rapport
Sitter i skolan nu på min lediga dag och skreiv rapporter till fysiken. Går ganska bra faktiskt och är snart klar men den längsta och två mindre är Anders snart klar med tror jag så vi har inte överdrivet mycket kvar. Är 4 st som ska vara klara tills på måndag och den första tror vi inte ens att vi klarar av så den kanske vi skiter i helt.

20km Hofman
Imorgon sticker jag till Varberg och direkt så drar jag och Johan till Ullared för att köpa kläder inför promenaden på 2 mil dagen där på. Våran utklädnad kommer bli Y-front med fluga till, oerhört hett måste jag säga. Så vi kommer att vara 4 stiliga män vill jag lova och bilder kommer, va så säkra.

Alloys
Jag har fått reda på nu att jag börjar på Alloys den 14 juni så jag får några dagar ledigt så det är riktigt härligt. Kommer nog att stanna i Lund till den 11-12 iaf tror jag lite beroende på vad de kostar att åka hem och så. Sen slutar jag den 18 Augusti och då blir det raka vägen ner till Lund för att vara med på förfesten inför nollningen samt plugga till tentor....suck. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0