Storstädning och uppröjning

Gjorde igår allt för att slippa plugga. Detta resulterade i att jag storstädade mitt rum. Jag kastade alla gamla papper jag inte behövde ha kvar, rensade upp i hyllor, sorterade mina mappar och slängde dokument, kvitton och kontrakt jag inte längre behöver ha kvar. Ganska skönt att få det gjort och jag fick även bort massa lådor och skit från golvet så nu är det rent och snyggt här.

Senare på kvällen kom Cissi förbi efter att hon vart iväg och fotat massa bilar och flygplan en hel dag. Blev lite mat (för mig) och sen lite dippade grönsaker för ovanlighetens skull, inga chips denna gången inte. Riktigt härlig kväll och det va nog tur att vi va ensamma hemma haha.

Ska dra mig till skolan om ett tag tror jag så får vi väl se om jag får något gjort där. Måste ta och skriva klart en labrapport och sen även göra lite fysik.


Dagens Citat:
Mycket få människor lever idag, de flesta gör förberedelser för att leva imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0