Tjejer är falska svin...

Att tjejer är rätt falska och svinaktiga av sig, även mot sina när och kära, är väl kanske inget nytt. Men nu har det faktiskt kommit en fin liten studie på det hela som lägger svart på vitt :D

En brittisk studie ( Artikeln ) visar att 4 av 10 kvinnor ljuger om sina vänners kläder för att själva se snyggare ut. Istället för att vara ärlig och snäll och säga att nått ser förjävligt ut så säger de att outfiten är snygg så att de själva ska framstå som snyggare. Ibland är man glad att man är kille, vi säger iaf precis vad vi tycker. Har min polare på sig nått som ser helt åt helvete ut när vi ska ut så säger jag det, inte för att vara elak utan för att vara snäll då jag hoppas min vän gör samma sak mot mig.

Med andra ord är det kanske inte den fula tjejens fel att hon ser ut som hon gör utan hennes lite snyggare polare. Sluta upp me detta nu tjejer och låt "alla" på krogen vara snygga. Självklart finns det ju hopplösa fall med brudar som inte blir snygga oavsett va de sätter på sig, men man kan ju se mindre ful ut iaf.

Dock behöver jag ju inte kolla på krogen när jag kan kolla på en snygg person varje dag  ;)




Kommentarer
Postat av: Petra

Jösses... :P

2010-05-26 @ 13:38:53
URL: http://pillijoks.se/
Postat av: Timon

Det är väl inte kläderna som är det viktiga!? :D

2010-05-26 @ 15:09:53
Postat av: moa

fyfan vad sjukt :O

2010-05-26 @ 15:17:48
URL: http://woonies.blogg.se/
Postat av: Malena

De där låter ju sjukt. Jag håller inte med alls!!! Stupid girls!

2010-05-26 @ 15:30:54
Postat av: Bea

hahaha! Dåligt! Jag brukar försöka säga precis vad jag tycker med tjejerna blir ju så lipiga dåå! och det orkar man inte alltid med!! :) haha

2010-05-26 @ 21:35:49
URL: http://grandtheft.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0