Uppvärmning på Hof'en

Va bara tvungen att provsmaka en Hof idag då man ändå ska dricka, eller försöka dricka, 20 st på lördag. Tågbiljetten är nog bokad dit men har inte hittat någon bra biljett hem ännu så får se hur jag gör med det lite sen. Hem kommer man alltid och jag har ju hela helgen på mig, eller njae inte helt sant kanske jag har en hel del som ska vara klart på måndag så jag borde vara hemma tidigt på söndag.

Johan har nu iaf införskaffat 20 Hof till oss var, och Viktor har även sina nu är det bara Magnus kvar. Vi har även bestämt våran "utklädnad" med. Temat iår blev Erotik, till skillnad från förra året då temat va "sexigt". Så på tapeten står just nu Y-front och fluga. Tror det kommer att bli en riktigt hit faktiskt så länge vädret tillåter, men enligt Johan så regnar det Aldrig i Varberg. Jag har ju varit där några gånger nu och jag kan nog bara minnas regn en gång och då badade vi ju faktiskt så kallt va det då rakt inte.


Kommer att komma massor med bilder efter helgen, men tills dess får ni hålla till godo med min uppvärmningsöl.


Dagens Citat:
"så kan det gå" (Behövs nog ingen närmare förklaring)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0