"Nakenbilderna"

Verkar som det va väldigt många som Inte genomskådade mitt lilla bus angående nakenbilder. Va många som inte insåg att länken jag postade länkar till klickarens facebook, så länge man är inloggad. Fick väldigt många oroliga meddelanden men ironiskt nog inte från Någon av mina kvinliga läsare. Antingen vågar de inte fråga eller så bryr det sig helt enkelt inte. Men jag kan ju iaf lugna många av er med att det hela va ett skämt även om det finns nakenbilder på många av er ändå ;)

Dagen citat:
Ursäkta jag måste prata med Cissi. //Erik Lill-E Lind går mellan när en viss person börjar stöta på Cissi på krogen.

Kommentarer
Postat av: Johanna widen

Haha då var jag en av dina kvinnliga läsare som genomskådade ditt lilla skämt. Hoj

2010-11-28 @ 16:01:01
URL: http://wideeens.bloggplatsen.se
Postat av: Plupp

Tänker inte ens kommentera nakenbilderna :P Dels för att allt som länkar till "min" facebook sida är ganska meningslöst :P

Caj och Bun vill ju att jag ska följa med dem och festa i helgen, kanske får ta med mig Erik ^^

2010-11-30 @ 09:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0