1 år.

Idag är det exakt ett år sen jag för första gången hade kontakt med Cissi. Då hade jag ingen aning om att det va en person jag skulle dela mitt liv med på det sättet som det blev. Hon såg ju bara ut som en snygg och trevlig tjej som jag ville lära känna lite bätte och man kan väl säga att det blev så med fast lite till. Är oerhört glad att jag tog det lilla steget =)

Fysiktenta.
Nu är det bara 2 dagar kvar att plugga till fysiken. Kan väl erkänna att jag inte vart extremt effektiv senaste dagarna även om det går bättre och bättre. Blir skolan tidigt imorn och så köttar vi hela dagen och även onsdag så hoppas vi på det bästa sen.

Lägger till ett klipp från en skön film. (They live)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0