6 månader.

Idag har jag och Cissi vart ihop i 6 månader. En tid som har gått oerhört fort men ändå känns det som du funnits i mitt liv så oerhört mycket längre än så. Visserligen, så ifall man skulle fråga Mono så har vi vart ihop betydligt längre än 6 månader men ska vi ha ett datum på det så är det 6 månader idag.

Du är helt underbar på alla sätt och vis, medräknat dina små negativa sidor som du nog ändå ska ha kvar så jag har något att pika dig för. Har svårt att tänka mig ett liv utan dig och vem vet, vi kanske till slut trotsar de två LTHare vi träffade på Sensation och skaffar oss vårt eget lilla place här i Lund.



Detta klippet är till DIG, varje gång jag ser trailern eller hör låten kommer jag att tänka på DIG. Du har fyllt en plats i mitt hjärta som ingen annan gjort tidigare och du får gärna ha kvar den i all evighet :)




Dagens Citat:

Jag älskar dig!!!


.

Kommentarer
Postat av: Plupp

Tro mig. Jag kommer behålla den.

2010-10-15 @ 01:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0