Analsex

Hade i torsdags mitt livs första analsex. Blev totalt rövknullad under fysiktentan kan man ju lugnt säga. Va bland de svåraste tentor som jag köttat igenom i denna kursen. Självklart kom det en jävla sfär i form av en iglo då man måste intergrera för att kunna räkna med värmeöverföringen. Blev skitglad när jag började läsa frågan tills jag såg att det va en sfär.

Lars hade verkligen rätt när han sa att om man ligger i fas kommer fysikboken att knuffa oss lite i ryggen. MEN om man ligger ur fas kommer den rövknulla oss hela kursen vilket faktiskt är fallet och så även denna tentan.

Tentan kan ha gått men det får vara en snäll rättare isf. Om inte så blir det omtenta onsdagen efter vi kommer hem från Österrike och det känns som man inte kan ha mer otur än denna tentan.


Saknar faktiskt sommaren lite även om det är riktigt skönt att det ska bli vinter nu och en kall sådan om man ska tro på polackerna. Va många sköna kvällar i sommar även om just denna slutade i att jag va ganska äckligt mätt.

Kommentarer
Postat av: Malena

Man kan ju åka till australien över vintern om man saknar sol och värme. För här är de varmt vill jag lova =) Men jag saknar dock snön =P

2010-10-24 @ 02:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0