En helt vanlig kväll på Bodoni.

Igår fick jag för första gången hänga med upp i luften med Cissis fars flygplan. En riktigt mysig upplevelse som jag hoppas blir av fler gånger, då det va riktigt kul att se Skåne från ovan. Dock märker man fort sina begränsningar när man inte har nån teleobjektiv men fick lite bilder ändå.

Jag kommer inte ens försöka nämna vart vi är någonstans på denna bilden för jag har inte den blekaste.


Malmö stad.


Dont ask...


Planet, även om jag va lite orolig när motorns batteri inte ville som vi ville i början gick det ju bra till slut :)


Inne i hangaren låg en rätt stor skalbacke på rygg som Monica var snäll och vände rätt.



Senare på kvällen drog jag och Cissi till Bodoni och lyssnade på lite hederlig Death Metal.
Det var Johans (Den äldre) band som spelade Splattered mermaids som stod för underhållningen för oss, även om 3 andra band lirade under kvällen så va det inget vi lyssnade på.

Hade blivit förvarnad att Johan skulle "skrämma" mig under kvällen, men glömde helt bort det ända tills han plockar ut sitt platsöga och droppar ner det i sin öl efter spelningen och dricker av det. Jag klarar av väldigt mycket äckliga saker men detta va faktiskt riktigt vidrigt :P



Tack Cissi, Johan, Johan och Knatten som gjorde det till en riktigt trevlig kväll.

Dagens Citat:

Resenär-"Ursäkta jag skulle av här"
Chaffis - "Ja men gå ut, försvinn jag vill inte se er, ni bara trycker och trycker hela jävla tiden"

Chaffisen va tydligen sur för att man tryckte på stop-knappen när man ville gå av så till slut vägrade han stanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0