Gratis Bio?

För ett tag sen reggade jag mig på GratisBio.se där man klickar runt lite på olika länkar och får poäng för diverse saker som man sen växlar in mot Biobiljetter och pressentkort i mängder av olika butiker. Inte speciellt jobbigt då det bara tar några minuter per dag om man så vill. Sen kan man även regga sig på olika hemsidor, ta del av erbjudanden, värva vänner (där av detta) etc för att få betydligt mer poäng.

Va rätt skeptisk till en början men efter att ha loggat in några minuter varje dag i ca 2 veckors tid så har jag nu en gratis biobiljett vilket inte är helt fy skam. Att värva vänner är det ultimata dock. Värvade Cissi och det tog henne ca 20 min att bli "aktiv" vilket tog mig halvvägs till en biobiljett. Så vill ni gå med och boosta mig samt värva egna vänner och få biobiljetter eller pressentkort.

En aktiv värvning räknas när då den värvade personen samlat ihop 5000 poäng under en månads tid (exkl de 1000 man får från start) och det ger mig 10000p. Men som sagt det tog bara Cissi 20 min så tycker ni ska ge sidan en chans.

Bara att klicka på bannern nedanför för att regga er och dra in era egna biljetter och pressentkort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0