Släkten är värst!

4 års fängelse.
Pratade med min far igår och fick reda på att min mindre omtyckte släkting uppe i Stockholm har gått och blivit "kändis" genom att lurat till sig 7.7 miljoner från staten. Hon är nu dömd till 4 års fängelse, nått som hon gott väl kan ha. Jag känner inte människan men av det jag hört från min familj och vad resten av släkten på den sidan sagt så är hon inte direkt omtyckt och än mindre nu.

Sensation Red.
Det va ju Sensation Red här på TLTH Kåren för ett tag sedan. en liten rippoff på Sensatiomn White/Black som Maskin ordnar. Fixade en biljett åt Cissi och lyckades med lite mygel ordna ett gästleg med på Helsingkronas nation. Blev en riktigt nice röd förfest med mycket kul folk, men tyvärr började vi lite tidigt. Vi började redan vid kl 3-4 på dagen vilket gjorde att vid 8-tiden va man ganska off och sugen på att dra vidare men det öppnade inte förrens kl 22 så det va bara att vänta. Väl inne på Kåren blev det fullt drag med mycket dans och glowsticks i mängder.

Medans vi satt och vilade stötte vi på två st lth-studenter som började prata med mig och Cissi lite. Vi va tydligen det sötaste paret på hela Sensation och blev kallade för Data-paret resten av kvällen av dessa personer. Vi fick rådet att inte flytta ihop för att det bara förstör massa förhållanden och man bara blir olycklig. Men det kunde tydligen se på oss att vi hade "sjukt bra sex", så lite sanning låg det nog i va de sa.

Det sköna med LTH är att när det händer något så går man 100% fullt ut och inte mesar. Så när det va dags att fixa röda kläder så färgade jag mina vita byxor samt köpte ett linne på HM och färgade det rött med Batikfärg.
Jag har alltså inte slaktat en hare i duschen :P


Erik ville gärna visa att han faktiskt var vig, även om jag tror Fanny vann denna ronden rätt stort.


Dagens Citat:

"Den första film man tänker på när man hör Steven Seagal är ju Pulp Fiction" //Oscar (killen i korridoren)


Kommentarer
Postat av: Brysselkexet

Lite läskigt, när jag bara kollade på nedersta bilden så trodde jag det var en i min förra klass på bilden, men det var det inte... Hade varit läskigt om han var där och jag inte märkte det ^^

2010-10-14 @ 02:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0