bokbål?

Bokbål?
Kom nyss på att jag släpade en bok fram och tillbaka till Vänersborg i somras, märkte att den låg kvar i botten av väskan när jag kom hem. Har länge funderat på att bränna upp hemska matteböcker (från chalmers som ändå ingen vill köpa här) och kan ju passa på att bränna denna bok me :P Gjorde faktiskt ett tappert försök att läsa boken förra året men kom knappt halvvägs tills jag gav upp. Totalt nonsens i hela boken, och boken som skulle vara "den roligaste bok jag läst" enligt en viss person va i mina ögon bara jävligt tråkig och jag drog nog inte på smilbanden en enda gång.

Nollning.
Nollningen har nu gått ur sin första och hårdaste vecka. Har varit brutalt jävla roligt faktiskt och mer ska det bli. Har tagit runt 600-700 bilder och ska lägga upp lite här när jag har ork och tid men itne just nu. Nu är jag sjuk och hemma från skolan, näsan rinner som aldrig förr och jag nyser titt som tätt. Det är inte direkt något jag vill sätta mig under en försläsning och göra bland 200 andra elever som försöker koncentrera sig.

Imorgon är det festival utanför Kåren och ska försöka ta mig dit även om det nog måste bli lugnt för min del.
Fredag är det EM i ölhäv (Elektro och Maskin)
Lördag har vi flying i Helsingborg

Sensation Red
Den 2a oktober går Sensation Red av stapeln igen på kåren. Tyvärr missade jag detta förra året men iår ska jag verkligen försöka gå. Har kollat med arrangörerna och det går att fixa gästleg för icke studenter så ska förska få ner lite folk hit kanske och dra en redig förfest och sen dra dit ett gött gäng. Förra året va Anna och Viktor nere under Husfesten på kåren och det va riktigt lyckat så hoppas på nått liknande iår men förhoppningsvis med mer folk.


Dagens Citat:
"Florian är konstig för han är tysk, vilket inte alls är konstigt"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0